diumenge, 16 de febrer del 2014

ELS NÚVOLS

El dimarts de la setmana passada, hem vaig adonar de que els núvols podrien ser un bon
tema per afegir al blog. Anteriorment vaig tractar els temes de les allaus i els volcans  i això m’ha fet pensar que podria parlar d’un altre dels elements bàsics de la natura; de l’aire. Per això mateix vaig col·locar la càmera a damunt de la meva tauleta de nit, enfocant a la terrassa, que te vistes al Cadí. Aquí us deixo el vídeo:



Podriem dir que un núvol és un volum d'aire que es fa visible perquè conté moltes partícules d'aigua, cristalls de gel, gotetes d'aigua congelada o una combinació d'aquests elements.

Quan una massa d'aire s'eleva i es refreda perd capacitat per retenir aigua. I si arriba a saturar-se, el vapor d'aigua contingut en l'aire es condensarà i formarà gotes d'aigua.

Durant la tarda en que vaig grabar el video, els núvols no estaven prou saturats d'aigua , i potser per  això no va arribar a ploure. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada